1 | (An) intelligent expert management framework for knowledge management systems = 지식관리시스템을 위한 지능형 전문가 관리 프레임워크에 관한 연구link Yang, Kun-Woo; 양근우; Huh, Soon-Young; 허순영, 한국과학기술원, 2006 |
2 | Case-based reasoning methodology for business process knowledge management = 비즈니스 프로세스 지식 관리를 위한 사례 기반 추론 방법론link Kim, Sang-Il; 김상일; Kim, Soung-Hee; 김성희, 한국과학기술원, 2001 |
3 | 관리적 요소 및 분위기 성숙이 조직의 지식경영 도입에 미치는 영향 = Effects of managerial drivers and climate maturity on organizational knowledge management implementationlink 이장환; Lee, Jang-Hwan; 김영걸; Kim, Young-Gul, 한국과학기술원, 2001 |
4 | Three essays on customer network-based CRM in high-tech industry and a strategic adoption of knowledge management system from knowledge marketplace perspective = 고객 네트워크를 활용한 고객관계관리와 시장관점의 지식경영시스템의 전략적 도입에 관한 연구link Choi, Ha-Nool; 최하눌; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2005 |
5 | (A) methodology for tacit knowledge management based on the hybrid of cognitive map and case-based reasoning = 인지지도와 사례기반추론을 이용한 암묵지 관리 방법론link Noh, Jae-Bum; 노재범; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2001 |
6 | Knowledge management enablers, processes, and organizational peformance : an integration and empirical examination = 지식경영 영향요소, 프로세스, 조직 성과 : 통합적 실증적 고찰link Choi, Byoung-Gu; 최병구; Lee, Hee-Seok; 이희석, 한국과학기술원, 2002 |