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Showing results 316 to 335 of 346

316
상품의 상호 연관관계와 시장환경변화를 고려한 수요예측모형 개발 및 응용 = Demand forecast models considering the relationships among products and the market changeslink

김선경; Kim, Seon-Kyoung; et al, 한국과학기술원, 2002

317
생산시스팀 및 제조전략의 상황적 분석과 기업성과 = Contingency analysis of production systems, manufacturing strategy, and performancelink

김연민; Kim, Yearn-Min; et al, 한국과학기술원, 1993

318
선택만족의 결정요인과 영향에 관한 실증적 연구 = An empirical study of antecedents and outcomes of choice satisfactionlink

송병룡; Song, Byung-Ryong; et al, 한국과학기술원, 2008

319
소비자 특성이 외산 제품 평가에 미치는 영향 = The effect of consumer factors on foreign product evaluationlink

김충련; Kim, Choong-Ryuhn; et al, 한국과학기술원, 1996

320
소프트웨어산업에서의 인적자원의 능력요인과 성과에 관한 연구 = A study on the skill factors and performance of the technical human resources in the Software Industrylink

최정호; Choi, Jung-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

321
신생 하이테크 산업의 동적 성장 과정과 생존 가능한 경쟁 전략 : 한국 이동 전화 실증 분석 = Dynamics of industry consolidation and sustainable competitive strategy : an empirical portrait of Korean telecommunications industrylink

박경배; Park, Kyung-Bae; et al, 한국과학기술원, 2006

322
신생벤처의 성장이론: 기업가적 의지에 의한 기회실현 = A theory of new venture growth: opportunity realization driven by entrepreneurial intentlink

차민석; Cha, Min-Seok; et al, 한국과학기술원, 2008

323
신제품 개발과 공급 네트워크 경영에서의 조정협력을 위한 의사 결정 구조 = New product development and decision-making structures for coordination in SCMlink

오흥식; Oh, Heung-Shik; et al, 한국과학기술원, 2005

324
신제품개발 프로세스 상에서의 온라인 커뮤니티의 역할과 활용 : 소형디지털기기 제품을 중심으로 = The role of online brand community in new product development : case studies on small digital productslink

김중현; Kim, Joong-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2009

325
양면시장이론에 기반한 플랫폼 사업 전략 : 온라인 마켓플레이스의 수수료 구조와 경쟁 = Platform business strategies based on two-sided market theory : Fee structure and competition in online marketplaceslink

정영조; Jung, Young-Jo; et al, 한국과학기술원, 2009

326
연구신청서 동류평가에 관한 연구 : 한국과학재단을 중심으로 = A study on the peer review processes : focused on Korea science and engineering foundation(KOSEF)link

엄기용; Om, Ki-Yong; et al, 한국과학기술원, 1998

327
우리나라 중소기업의 기술협력형태 및 성과영향요인에 관한 연구 = Patterns and influencing factors of technological cooperation activities in the Korean small and medium-sized companieslink

정진우; Chung, Jin-Woo; 배종태; 김지수; et al, 한국과학기술원, 1999

328
우리나라 중소기업의 전략적 변화 : 탐험적 기술혁신을 중심으로 = Strategic change of SMEs in Korea : exploratory technological innovationlink

하성욱; Ha, Seong-Wook; et al, 한국과학기술원, 2007

329
우리나라 통신산업의 혁신체제와 패턴에 관한 연구 : CDMA 상용화 및 ADSL 보급 사례 = Innovation patterns and policy implications of CDMA commercialization and ADSL penetration in korea: a case studylink

전호일; Jeon, Ho-Eel; et al, 한국과학기술원, 2008

330
인사고과 상황에서의 정의지각에 관한 연구 : 정의지각에의 영향요인 및 정의지각 평가반응과 조직성과에 미치는 영향을 중심으로 = Research on justice perception in performance appraisal : focused on determinants of justice perception and its influence on appraisal reaction and organizational attitudelink

신원준; Shin, Won-Jun; et al, 한국과학기술원, 1999

331
전략 변화의 원인과 결과 : 우리나라 중소기업의 전략에 대한 종단적 분석 = Causes and consequences of strategic changes : a longitudinal analysis of Korean SMEs' strategylink

이병헌; Lee, Byung-Heon; et al, 한국과학기술원, 1998

332
정보시스템 외주위탁의 효과적 관리에 관한 연구 : 조직간 통제 관점 = A study on the effective management of information systems outsourcing : interorganizational control perspectivelink

이상곤; Lee, Sang-Kon; et al, 한국과학기술원, 2000

333
정부출연연구기관의 성과관리 및 기술확산에 관한 연구: 한국전자통신연구원 사례를 중심으로 = R&D performance management and technology diffusion of government research institute: the case of ETRIlink

백의선; Paik, Eui-Sun; et al, 한국과학기술원, 2005

334
제조업 공급자 협력의 요인과 성과 : 한국 자동차 산업을 중심으로 = Factors and performance effects of manufacturer-supplier collaboration: a study of korean autotmotive industrylink

오중산; Oh, Joong-San; et al, 한국과학기술원, 2007

335
주요 혁신 역할 및 팀 프로세스가 신제품 개발 과정 및 성과에 미치는 영향 = The influence of the critical innovation roles and team processes on the NPD processes and performanceslink

심덕섭; Shim, Duk-Sup; et al, 한국과학기술원, 2004

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