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Analysis of customer behavior patterns for enhancing the collaborative recommendations : Ordinal scale-based implicit ratings approach = 협업 추천의 성능 향상을 위한 고객 행위 패턴 분석 : 서열 척도 기반의 암묵적 평가법link Lee, Seok-Kee; 이석기; et al, 한국과학기술원, 2009 |
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link Cho, Yeong-Bin; 조영빈; et al, 한국과학기술원, 2005 |
Knowledge-based data mining using quantitative and qualitative information on the internet = 인터넷상에서의 정량적, 정성적 정보를 이용한 지식기반 데이터마이닝에 관한 연구link Hong, Tae-Ho; 홍태호; et al, 한국과학기술원, 2002 |
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