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New approach to market structure analysis : the firm-based perspective = 시장구조분석의 새로운 접근 : 기업반응 중심의 분석link Ahn, Sung-Ah; 안성아; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Nonlinear feedback effects of brand extensions : a modified diagnosticity perspective = 브랜드 확장범위에 따른 반향효과의 비선형적인 변화 : 확장정보가 갖는 진단성 관점에서의 접근link Kim, Sie-Na; 김세나; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Quantitative models for development and introduction of new products = 신상품 개발 및 진입을 위한 계량모형link Park, Sang-June; 박상준; et al, 한국과학기술원, 1998 |
(The) relationship between marketing and R&D in new product development : focused on antecedents and consequences of interfunctional conflict = 신제품 개발에서 마케팅과 연구개발간 관계 : 기능간 갈등의 영향요인과 결과를 중심으로link Cho, Eun-Seong; 조은성; et al, 한국과학기술원, 2004 |
소비자 특성이 외산 제품 평가에 미치는 영향 = The effect of consumer factors on foreign product evaluationlink 김충련; Kim, Choong-Ryuhn; et al, 한국과학기술원, 1996 |
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