Browse "KGSM-Theses_Ph.D.(박사논문) " by Author Hahn, Min-Hi

Showing results 6 to 12 of 12

6
Effects of background music on consumers' cognitive responses in TV advertising = TV 광고에서 배경음악이 소비자 인지반응에 미치는 영향link

Hwang, In-Suk; 황인석; et al, 한국과학기술원, 1999

7
Effects of loss aversion and probabilistic discount on consumer choice in the presence of future preference uncertainty = 미래 선호 불확실성 하에서 손실회피와 확률할인이 소비자 선택에 미치는 영향link

Kang, Hyun-Mo; 강현모; et al, 한국과학기술원, 2008

8
New approach to market structure analysis : the firm-based perspective = 시장구조분석의 새로운 접근 : 기업반응 중심의 분석link

Ahn, Sung-Ah; 안성아; et al, 한국과학기술원, 2001

9
Nonlinear feedback effects of brand extensions : a modified diagnosticity perspective = 브랜드 확장범위에 따른 반향효과의 비선형적인 변화 : 확장정보가 갖는 진단성 관점에서의 접근link

Kim, Sie-Na; 김세나; et al, 한국과학기술원, 2006

10
Quantitative models for development and introduction of new products = 신상품 개발 및 진입을 위한 계량모형link

Park, Sang-June; 박상준; et al, 한국과학기술원, 1998

11
(The) relationship between marketing and R&D in new product development : focused on antecedents and consequences of interfunctional conflict = 신제품 개발에서 마케팅과 연구개발간 관계 : 기능간 갈등의 영향요인과 결과를 중심으로link

Cho, Eun-Seong; 조은성; et al, 한국과학기술원, 2004

12
소비자 특성이 외산 제품 평가에 미치는 영향 = The effect of consumer factors on foreign product evaluationlink

김충련; Kim, Choong-Ryuhn; et al, 한국과학기술원, 1996

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