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Buyer-carts for B2B EC: The b-cart approach Lim, GG; Lee, Jae Kyu, JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE, v.13, no.3-4, pp.289 - 308, 2003 |
Case-based modification for optimization agents: AGENT-OPT Chang, YS; Lee, Jae Kyu, DECISION SUPPORT SYSTEMS , v.36, no.4, pp.355 - 370, 2004 |
CRM 환경의 콜센터 상담원 인적특성이 상담원 성과에 미치는 영향에 대한 실증연구 : 국내신용카드사 사례를 중심으로 = An empirical study on the effects of human characteristics of call center agents on job performance in the crm-based call centerlink 최민석; Choi, Min-Suk; et al, 한국과학기술원, 2009 |
Personal digital hub를 활용한 모바일 메시징 서비스의 비즈니스 개발에 관한 연구 = A study on business development of mobile messaging service using personal digital Hublink 박진형; Park, Jin-Hyeong; et al, 한국과학기술원, 2001 |
에이전트 기반 모델링을 이용한 정보비대칭시장의 동적 분석 = Dynamic analysis of Information asymmetric market using agent-based modelinglink 류창원; Ryu, Chang-Won; et al, 한국과학기술원, 2003 |
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