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Effect of smartphone brand satisfaction on the purchase of other smart devices of the same brand Noh, Minyoung; Chae, Myungsin; Lee, Byungtae; Yoon, Moonsoo, INTERNATIONAL JOURNAL OF SOFTWARE ENGINEERING AND ITS APPLICATIONS, v.10, no.2, pp.105 - 116, 2016 |
Research on social media service use in public sector: the role of citizen’s trust and patronage behavior = 시민의 신뢰와 지원 행위 관점에서 공공 분야 소셜 미디어 활용에 관한 연구link Park, Min Jae; 박민재; et al, 한국과학기술원, 2015 |
기업 비즈니스 인텔리전스 시스템 활용도 증대를 위한 개인의 적극적 수용에 영향을 주는 요인 연구 = A study on factors promoting personal utilization of enterprise business intelligence systemslink 문승희; Moon, Seung-Hee; et al, 한국과학기술원, 2014 |
스마트폰 브랜드 사용 경험을 통해 형성된 이용만족도가 동일브랜드의 다른 스마트 디바이스 구매에 미치는 영향 = A study on the influence of smart phone brand satisfaction on the purchase intention of other smart devices under the same brandlink 노민영; Noh, Min Young; et al, 한국과학기술원, 2015 |
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