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Clash of reputation and status in online reviews

Mun, Hyejin; Lee, Chul Ho; Jung, Hyunju; Yasin, Ceran, INFORMATION TECHNOLOGY & MANAGEMENT, v.24, no.1, pp.55 - 77, 2023-03

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Role of Computational Trust Models in Service Science

Kim, Young Ae; Ahmad, Muhammad A.; Srivastava, Jaideep; Kim, Soung Hie, KAIST Business School Working Paper Series KBS-WP-2009-002, 2009-01

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The influence of NASD rule 2711 on the usefulness of analyst stock recommendation prior to corporate bankruptcy = 기업도산 전 재무분석가 주식투자의견의 유용성에 대한 NASD Rule 2711의 영향link

Hwang, In-Duck; 황인덕; et al, 한국과학기술원, 2014

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Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation

Al Raimi, Khaled Mohammed Hadi; ZO, Hangjung; Ciganek, Andrew P., COMPUTERS & EDUCATION, v.80, pp.28 - 38, 2015-01

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Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation = 온라인 대중 공개 수업의 지속적 사용에 대한 이해: 개방성과 평판의 역할link

AL RAIMI, Khaled Mohammed Hadi; 알 라이미 칼레드 모하메드 하디; et al, 한국과학기술원, 2014

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신생 하이테크 산업의 동적 성장 과정과 생존 가능한 경쟁 전략 : 한국 이동 전화 실증 분석 = Dynamics of industry consolidation and sustainable competitive strategy : an empirical portrait of Korean telecommunications industrylink

박경배; Park, Kyung-Bae; et al, 한국과학기술원, 2006

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