Showing results 1 to 5 of 5
Impact of emotional contents on viral behaviors = 감정적 콘텐츠가 소셜미디어 호응도에 미치는 영향연구 : FACEBOOK을 중심으로link Park, Hyun Woo; 박현우; et al, 한국과학기술원, 2016 |
Motivations for economic news consumption and sharing on Facebook = 페이스북에서의 경제뉴스 소비 및 공유에 대한 이용과 충족 연구link Park, Hyongki; 박형기; et al, 한국과학기술원, 2016 |
Open platform 정책이 social network service 활성화에 미치는 영향 연구 : facebook.com 사례를 중심으로 = The influence of open platform policy on revitalization of social network service : a case study on facebook.comlink 주상필; Ju, Sang-Phil; et al, 한국과학기술원, 2008 |
(The) impact of open innovation strategy on social network value : in case of facebook = 개방형 혁신이 소셜 네트워크의 가치에 미치는 영향에 관한 연구 : 페이스북 사례를 중심으로link Shim, Jae-Won; 심재원; et al, 한국과학기술원, 2010 |
소셜 네트워킹 서비스의 현황 및 비즈니스 모델 = The status and business models of SNS (Social Networking Service)link 김현; Kim, Hyun; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Discover