Browse "College of Business(경영대학)" by Subject 경쟁우위

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(The) impact of artificial intelligence on firm performance = 인공지능기술 도입이 기업 성과에 미치는 영향link

Park, Ye-Jin; Kim, Wonjoon; et al, 한국과학기술원, 2019

2
건설업의 경쟁우위 확보 도구로서의 시간 중심 경쟁 전략 적용에 대한 연구 = A study on the limited application for the implementation of TBC and competing on capabilities as a strategic tool for gaining a competitive advantage in the architecture, engineering, and construction industrylink

안장호; Ahn, Jang-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

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경제뉴스의 경쟁 적소분석: 신문, 방송, 인터넷, SNS의 이용자 충족을 중심으로

정재민; 박종구, 한국방송학보, v.26, no.2, pp.205 - 246, 2012-03

4
국내 컴퓨터 하드웨어 산업의 핵심역량을 통한 글로벌전략 = The global strategies based on the core competences of the Korean computer hardware industrylink

김태완; Kim, Tae-Wan; et al, 한국과학기술원, 1997

5
사업부 경쟁력 강화를 위한 전략 = A strategy for strengthening the competitive advantage of a business unitlink

변우남; Byun, Woo-Nam; et al, 한국과학기술원, 1997

6
엔지니어링 기업의 경쟁우위 확보를 위한 고객가치창출에 관한 연구 = A study on the customer value creation for competitive advantage of an engineering companylink

최재훈; Choi, Jae-Hoon; et al, 한국과학기술원, 1999

7
전략적 생산경영의 서비스 적용 : 제조업과 서비스 생산의 통합적 접근 = Service application of strategic operations management : an integrative approach to manufacturing and service operationslink

박익현; Park, Ik-Hyun; et al, 한국과학기술원, 1999

8
제조업 공급자 협력의 요인과 성과 : 한국 자동차 산업을 중심으로 = Factors and performance effects of manufacturer-supplier collaboration: a study of korean autotmotive industrylink

오중산; Oh, Joong-San; et al, 한국과학기술원, 2007

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