Showing results 1 to 4 of 4
Multi-criteria decision approaches for technical and managerial issues in customer relationship management : Personalized recommendation, system selection, and rule prioritization = 고객관계관리에서의 기술 및 경영 이슈를 위한 다기준의사결정 접근법 : 개인화 된 상품추천, 시스템 선정, 룰 우선순위 도출link Choi, Duke-Hyun; 최덕현; et al, 한국과학기술원, 2007 |
불명료한 선호정보 하의 다기준 그룹의사결정:Linguistic Quantifier를 통한 퍼지논리 활용 김성희; 안병석; 최덕현, 지능정보연구, v.12, no.3, pp.15 - 32, 2006-09 |
인터넷 쇼핑몰 서비스 성과가 고객 행동의도에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on the impact of internet shopping mall service performances on the customers' behavioral intentionslink 최덕현; Choi, Duk-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2000 |
전문가시스템을 이용한 장치산업에서의 품질정보시스템 구현 방안에 관한 연구 = A study on the method of implementing QIS using the expert system in the manufacturing industry with sequential processeslink 최덕현; Choe, Deok-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 1997 |
Discover