Browse "College of Business(경영대학)" by Author 강현모

Showing results 1 to 7 of 7

1
A New Test of Attribute Significance for Nonparametric Conjoint Models

한민희; Krishnamurthi, Lakshman; 강현모; 현진석; 박상준; 현용진, 아시아마케팅저널, v.9, no.2, pp.23 - 47, 2007-07

2
e-coupon도입으로 인한 couponing behavior의 변화에 대한 연구 = A study on the change of couponing behavior with the emergence of e-couponlink

강현모; Kang, Hyun-Mo; et al, 한국과학기술원, 2002

3
Effects of loss aversion and probabilistic discount on consumer choice in the presence of future preference uncertainty = 미래 선호 불확실성 하에서 손실회피와 확률할인이 소비자 선택에 미치는 영향link

Kang, Hyun-Mo; 강현모; et al, 한국과학기술원, 2008

4
Three Stage Performances and Herding of Domestic and Foreign Films in the Korean Market

한민희; 강현모; 김대승, 아시아마케팅저널, v.11, no.4, pp.21 - 48, 2010-01

5
디자인 전형성과 디자이너 브랜드와의 협업이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향

한민희; 이혜승; 강현모, 2007년도 한국마케팅학회 춘계학술대회 , pp.31 - 43, 한국마케팅학회, 2007-03

6
브랜드 내 디자인 전형성과 협업 디자인이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향

이혜승; 강현모; 한민희, 광고학연구, v.20, no.3, pp.97 - 121, 2009-06

7
선택대안간 관계효과와 위상정립을 위한 관계도표 (Context Effects and Context Maps for Positioning)

현용진; 한민희; 원유진; 강현모, 2005 한국마케팅학회 학술대회, pp.137 - 147, 한국마케팅학회, 2005-10

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