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산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink 배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998 |
엔지니어링산업에서의 기술획득 및 사업화의 성패요인과 촉진방안에 관한 연구 = A study on the success/failure factors and strategies of technology acquisition and commercialization in the engineering industrylink 이건영; Lee, Geon-Young; et al, 한국과학기술원, 1998 |
플랜트산업에서의 연구개발 프로젝트 성패요인 분석 = An empirical study on the determinants of performance of R&D projects in the plant industrieslink 임채근; Leem, Chae-Gun; et al, 한국과학기술원, 1997 |
中國에서의 新商品 마케팅 成敗要因 : 國內企業의 中國市場 進入觀点에서 = Success and failure factors of marketing for Korean firms entering consumer electronic in Chinalink 한창호; Han, Chang-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997 |
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