DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lee, Byung-Tae | - |
dc.contributor.advisor | 이병태 | - |
dc.contributor.author | Rhee, Hong-won | - |
dc.contributor.author | 이홍원 | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-12T04:52:11Z | - |
dc.date.available | 2013-09-12T04:52:11Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=488875&flag=dissertation | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/182169 | - |
dc.description | 학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 경영공학과, 2012.2, [ iv, 44 p. ] | - |
dc.language | eng | - |
dc.publisher | 한국과학기술원 | - |
dc.subject | Groupon business model | - |
dc.subject | Group buying sites | - |
dc.subject | Impulsive buying | - |
dc.subject | 그루폰사업모델 | - |
dc.subject | 소셜 커머스 | - |
dc.subject | 충동구매 | - |
dc.subject | 소비자행태 | - |
dc.subject | Consumer behavior | - |
dc.title | A Study on the influences of consumer characteristics on buying intention in group buying sites | - |
dc.title.alternative | 소비자 특성이 소셜 커머스 사이트에서의 소비자 구매의도에 미치는 영향에 대한 연구 | - |
dc.type | Thesis(Master) | - |
dc.identifier.CNRN | 488875/325007 | - |
dc.description.department | 한국과학기술원 : 경영공학과, | - |
dc.identifier.uid | 020103531 | - |
dc.contributor.localauthor | Lee, Byung-Tae | - |
dc.contributor.localauthor | 이병태 | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.