Browse "MT-Theses_Ph.D.(박사논문) " by Author Oh, Wonseok

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From free to fee for digital content through utility-based business analytics = 효용 기반 비즈니스 애널리틱스를 이용한 디지털 콘텐츠의 유료화에 관한 연구link

Lee, Dongwon; 이동원; Han, Ingoo; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2014

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Three essays on digital consumer behaviors and mobile analytics : economic implications for innovation, personalization, and platform strategies = 모바일 애널리틱스를 활용한 소비자 행동 분석과 경제학적 고찰 : 혁신, 광고, 플랫폼 전략 측면에서link

Hong, Jinpyo; Oh, Wonseok; et al, 한국과학기술원, 2019

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Three essays on the economics of emerging consumer channels : how artificial intelligence and mobile technologies influence consumer behaviors and firm profitability = 인공지능과 모바일 기술이 고객 행태와 기업 수익에 미치는 영향에 관한 세 연구link

Son, Yoonseock; Oh, Wonseok; et al, 한국과학기술원, 2020

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Three essays on the effects of mobile-based social IT artifacts on consumer emotion, identity, and self-control = 모바일 기반 소셜 IT 아티팩트가 소비자의 감정, 정체성, 그리고 자기 절제에 미치는 영향에 관한 세 연구link

So, Hyunji; Oh, Wonseok; et al, 한국과학기술원, 2020

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Three essays on the influence of mobile technologies on social precepts, economic matching, and public health = 모바일 기술이 사회, 경제 및 건강 문제에 미치는 영향에 관한 세 연구link

Kwon, Hyeokkoo Eric; Oh, Wonseok; et al, 한국과학기술원, 2018

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Three studies on digital content sales strategies : effects of content previews, monetization pricing, and consumption-based promotions on E-book sales = 디지털 콘텐츠의 판매와 소비를 위한 마케팅, 유료화, 홍보 전략의 실증적 연구link

Choi, Angela Aerry; Oh, Wonseok; et al, 한국과학기술원, 2019

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