Showing results 4 to 6 of 6
Heading up or stuck down here? : (The) effect of perceived economic mobility on subjective social status and brand identification = 계층 이동성에 대한 인식이 사회적 지위에 대한 주관적인 인식과 브랜드 동일시에 미치는 영향에 대한 연구link Lee, Eunkyung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
(The) effects of implicit theories on prosocial behavior = 암묵적 이론이 친사회적 행동에 미치는 영향에 대한 연구link Kwon, Minkyoung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
What makes me grow? : (the) mediating effect of sense of self-expansion on subjective well-being for purchase type = 자기확장감으로 인한 구매의의가 물질적, 경험적 구매의 소비자 행복에 미치는 영향link 김동엽; 윤여선; et al, 한국과학기술원, 2018 |
Discover