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Essays on perceptual differences between experiential and material purchases = 경험적 구매와 물질적 구매에 대한 인지적 차이 연구link Kim, Hongsub; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
Finding myself fast and furiously : (the) role of agency-communion orientation and self-concept clarity in support for radicalism = 개인의 독자성-융화성과 자아개념 명확성이 급진주의에 대한 지지에 미치는 역할link Choi, Hyung Suk; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
Heading up or stuck down here? : (The) effect of perceived economic mobility on subjective social status and brand identification = 계층 이동성에 대한 인식이 사회적 지위에 대한 주관적인 인식과 브랜드 동일시에 미치는 영향에 대한 연구link Lee, Eunkyung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
(The) effects of implicit theories on prosocial behavior = 암묵적 이론이 친사회적 행동에 미치는 영향에 대한 연구link Kwon, Minkyoung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018 |
What makes me grow? : (the) mediating effect of sense of self-expansion on subjective well-being for purchase type = 자기확장감으로 인한 구매의의가 물질적, 경험적 구매의 소비자 행복에 미치는 영향link 김동엽; 윤여선; et al, 한국과학기술원, 2018 |
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