Browse "MT-Theses_Master(석사논문) " by Author 김민기

Showing results 8 to 13 of 13

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Investigating family influence on purchasing household credence good = 가구단위 신뢰재화 구매에서 가족 구성원의 영향력 연구 : 유기농 식품을 중심으로link

Ko, Da Jeong; 고다정; et al, 한국과학기술원, 2016

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Investigating the customer journey across channels via Google analytics = 구글 애널리틱스를 통한 소비자 여정과 채널 선택 과정 탐색link

Kim, Hee Hun; Kim, Minki; et al, 한국과학기술원, 2021

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Investigating the role of self-discipline in the absence of face-to-face learning during COVID-19 = COVID-19으로 인한 원격 교육 상황에서 자기 통제의 역할link

Hong, Juwon; Kim, Minki; et al, 한국과학기술원, 2021

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(The) effect of information disclosure on parents' educational investment : evidence from the children's e-book market = 정보 불균형 해소에 따른 부모의 교육 투자 행태 변화 분석 : 아동 전자책 시장을 중심으로link

Lee, Sol; Kim, Minki; et al, 한국과학기술원, 2019

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결제 과정 디자인 간소화가 소비자 구매 행동에 미치는 영향 = Impact of simplified payment process design on consumer buying behaviorlink

임웅빈; 김민기; et al, 한국과학기술원, 2020

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다중 이상점 선호 기반 OTT 사업자 경쟁우위 전략: 동시방영권 협상을 중심으로 = Exploring the strategic use of a broadcast license deal in the korean OTT marketlink

김소현; 김민기; et al, 한국과학기술원, 2023

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