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1
Distributed online game server architecture for traffic reducing = 트래픽을 줄이기 위한 분산 온라인 게임 서버 구조link

Kim, Kyoung-Chul; 김경철; et al, 한국과학기술원, 2005

2
Others Are to Blame: Whom People Consider Responsible for Online Misinformation

Lima, Gabriel; Han, Jiyoung; Cha, Meeyoung, Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, v.6, no.CSCW1, 2022-04

3
Research on the complementarity of online and offline social networks = 온라인, 오프라인 소셜 네트워크의 보완관계에 대한 연구link

, 한국과학기술원, 2013

4
Segment-wise online learning based on greedy algorithm for real-time multi-target tracking = 탐욕 알고리즘 기반의 세그먼트 단위 온라인 학습을 통한 실시간 다중 객체 추적link

Lee, Changhoon; 이창훈; et al, 한국과학기술원, 2015

5
(The) effect of loss leader pricing in online and offline markets = 유통 채널에 따른 특가 상품 정책의 효과에 대한 연구 : 온라인과 오프라인 매장에서의 효과를 비교분석link

Kim, Jee-Young; 김지영; et al, 한국과학기술원, 2005

6
온라인 증권 거래 서비스 시장 세분화에 관한 연구 = A study of market segmentation in the online trading servicelink

민지현; Min, Ji-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2008

7
전자상거래하에서 채널갈등과 닷컴기업의 분할에 관한 연구

천세학; 박성용; 김재철, 상품학연구, v.27, no.2, pp.23 - 31, 2009-06

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