Showing results 1 to 4 of 4
A two-dimensional framework for RFID adoption and diffusion: Strategic implications for developing countries Adhiarna, N.; Hwang, Y.-M.; Rho, Jae Jeung, JOURNAL OF TECHNOLOGY MANAGEMENT AND INNOVATION, v.6, no.2, pp.189 - 201, 2011 |
글로벌 交換器機 事業에서의 우리나라 企業의 技術 戰略 = Technological strategies of Korean firms in the global telecommunication exchange system businesslink 조병영; Cho, Byung-Young; et al, 한국과학기술원, 1998 |
생산 공정 설비투자의 성과에 관한 경험적 연구 = Success factors of manufacturing process investmentslink 이중기; Lee, Jung-Gee; et al, 한국과학기술원, 1998 |
신규사업을 위한 전략적 제휴의 성패 요인 분석 : 삼성-휴렛 패카드 사례를 중심으로 = A case study on success factors of strategic alliance for new business entry : samsung-hewlett packard case analysislink 오유섭; Oh, Yoo-Sup; et al, 한국과학기술원, 1998 |
Discover