Showing results 1 to 6 of 6
(An) adaptive scene processing for the real-time visualization of large scale terrain data = 대규모 지형의 실시간 가시화를 위한 고 적응성 렌더링 처리기법link Kim, Sang-Hee; 김상희; et al, 한국과학기술원, 2004 |
Distributed hybrid rendering for real-time image generation = 실시간 영상 생성을 위한 분산 하이브리드 렌더링link Kim, Jae-Ho; 김재호; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Multiresolution model generation of texture-geometry for the real-time rendering = 텍스춰를 포함한 다단계 모델의 생성방법과 실시간 렌더링에의 적용link Kim, Hyung-Seok; 김형석; et al, 한국과학기술원, 2003 |
대규모, 준 정적 가상환경을 위한 실시간 그림자 생성 기법 = Real-time shadow generation for large-scale, semi-static virtual environmentslink 최윤진; Choi, Yun-Jin; et al, 한국과학기술원, 2003 |
복잡하고 준정적인 씬을 위한 실시간 렌더링 시스템 = A real-time rendering system for complex semi-static sceneslink 이정헌; Lee, Jung-Hun; et al, 한국과학기술원, 2006 |
이중 변위 매핑을 이용한 영상 기반 도시 모델링 = Image-based urban modeling using bi-layered displacement mappinglink 유병현; Yoo, Byoung-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Discover