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Development of decision support system for evaluating the new business = 신규사업의 타당성 분석을 위한 의사결정지원시스템의 개발link

Cho, Sung-Baek; 조성백; et al, 한국과학기술원, 1996

2
기술개발과정에서의 특허활동에 관한 탐색적 연구 = An explorative study on the patent-related activities in the process of technology developmentlink

이태호; Lee, Tae-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

3
디자인 주도형 제품 개발에 관한 연구 : 가변적 개발 조직을 중심으로 = A study on the development of design initiative products : with emphasis on the variable development organizationlink

이주연; Lee, Ju-Yeon; et al, 한국과학기술원, 1997

4
산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink

배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998

5
신제품 개발 과정에서 효과적인 부문간 통합 : 사례연구 = Effective integration approaches in new product development process : a case studylink

장정효; Chang, Jeong-Hyo; et al, 한국과학기술원, 1999

6
신제품 수용에 대한 소비자 불확실성에 있어서 시간적 거리감 수준과 심적 시뮬레이션 및 인상관리 동기의 영향에 관한 연구 = Managing consumer uncertainty in adoption of new products: temporal distance, mental simulation and impression motivationlink

정윤화; Chung, Yoon-Hwa; et al, 한국과학기술원, 2012

7
신제품개발 과정에서의 고객과의 커뮤니케이션 활동과 패턴 = Acitivities and patterns of communication with customers in the new product development processlink

이선미; Lee, Sun-Mee; et al, 한국과학기술원, 2004

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