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1
Development of decision support system for evaluating the new business = 신규사업의 타당성 분석을 위한 의사결정지원시스템의 개발link

Cho, Sung-Baek; 조성백; et al, 한국과학기술원, 1996

2
Deveolpment of a demand forecasting model for new product and its applications to telecommunications market = 신상품 수요예측모형 개발 및 통신시장에의 응용link

Park, Yoon-Seo; 박윤서; et al, 한국과학기술원, 2000

3
Quantitative models for development and introduction of new products = 신상품 개발 및 진입을 위한 계량모형link

Park, Sang-June; 박상준; et al, 한국과학기술원, 1998

4
Role of network structure and network effects in diffusion of innovations

Choi, Hanool; Kim, Sang-Hoon; Lee, Jeho, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, v.39, no.1, pp.170 - 177, 2010

5
기술개발과정에서의 특허활동에 관한 탐색적 연구 = An explorative study on the patent-related activities in the process of technology developmentlink

이태호; Lee, Tae-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

6
기술수용주기 상의 신제품 마케팅 전략 : PC 산업 사례연구 = New product marketing strategy on technology adoption life cycle : case study of PC industrylink

최승범; Choi, Seung-Beom; et al, 한국과학기술원, 2000

7
디자인 주도형 제품 개발에 관한 연구 : 가변적 개발 조직을 중심으로 = A study on the development of design initiative products : with emphasis on the variable development organizationlink

이주연; Lee, Ju-Yeon; et al, 한국과학기술원, 1997

8
산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink

배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998

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