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Determinants of customer loyalty in Korean mobile telecommunications market : the difference between 3G and LTE subscribers = 이동통신 소비자 고객충성도 결정요인 연구: 3G 와 LTE 고객 차이점 분석link

Jung, Won-Suk; 정원석; et al, 한국과학기술원, 2016

2
(The) role of expectation and corporate image in explaining customer satisfaction : emprical research from the NCSI study = 고객만족 평가에서 고객기대와 기업이미지 요인의 역할 : NCSI 연구를 통한 실증적 고찰link

Lee, Chun-Seon; 이춘선; et al, 한국과학기술원, 2006

3
공공부문의 서비스품질과 고객만족 : 품질측정체계 및 인과모형 = Service quality and customer satisfaction in the public sector : measurement system and causal model for public service qualitylink

라준영; Rha, June-Young; et al, 한국과학기술원, 2007

4
국내은행 SNS의 고객만족과 지속사용을 위한 영향요인에 관한 연구: 정보시스템 품질과 고객인지 관점에서 = A study on influencing factors for customer satisfaction and use continuance in SNS of korean bankslink

류혜선; Ryu, Hea-Sun; et al, 한국과학기술원, 2014

5
소셜커머스 서비스 품질 요인에 따른 고객만족 영향도 분석 연구 : e-SERVQUAL과 Kano 모형 기반으로 = A study to analyze the effects of customer satisfaction by factors of service quality in social commerce based on e-SERVQUAL and Kano’s modellink

고민정; Koh, Minjeong; et al, 한국과학기술원, 2015

6
중소, 중견기업 기술혁신 지원사업의 지속성 분석:만족도와 향후이용의사, 추천의사 간 관계를 중심으로

이인우; 정양헌researcher; 최지현, 경영교육연구, v.30, no.3, pp.111 - 132, 2015-06

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