Browse "School of Computing(전산학부)" by Subject 컴퓨터 그래픽스

Showing results 1 to 11 of 11

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Artistic editing for mirage image generation = 신기루 영상 제작의 직관적 편집link

Choi, Byungyoon; Yoon, Sung-eui; et al, 한국과학기술원, 2017

2
Complete visibility in the 3D space and its related problems = 삼차원 완전가시성과 그 관련 문제link

Yoo, Kwan-Hee; 유관희; et al, 한국과학기술원, 1995

3
Directed line classification : a new ray classification scheme for visibility operations = 유향 직선 분류법 : 가시성 연산을 위한 새로운 광선 분류법link

Kwon, Bom-Jun; 권범준; Shin, Sung-Yong; Chwa, Kyung-Yong; et al, 한국과학기술원, 2001

4
Many-to-many feature point correspondence establishment for region-based facial expression cloning = 영역기반 표정복제를 위한 다대다 특징점 대응관계 형성link

Xing, Qing; 싱, 칭; et al, 한국과학기술원, 2006

5
Motion level of detail : a joint reduction technique for crowd animation = 군중 애니메이션을 위한 관절-제거 기반 동작 단순화 기법link

Ahn, Jung-Hyun; 안정현; et al, 한국과학기술원, 2007

6
Multiresolution model generation of texture-geometry for the real-time rendering = 텍스춰를 포함한 다단계 모델의 생성방법과 실시간 렌더링에의 적용link

Kim, Hyung-Seok; 김형석; et al, 한국과학기술원, 2003

7
Video-guided motion capture and transfer using example motions = 예제동작을 이용한 영상기반 동작포착 및 동작이전link

Park, Min-Je; 박민제; et al, 한국과학기술원, 2005

8
Visibility layers and their applications to rendering = 가시계층과 렌더링에서의 응용link

Kim, Dae-Seoung; 김대승; et al, 한국과학기술원, 1997

9
대규모, 준 정적 가상환경을 위한 실시간 그림자 생성 기법 = Real-time shadow generation for large-scale, semi-static virtual environmentslink

최윤진; Choi, Yun-Jin; et al, 한국과학기술원, 2003

10
이벤트 구동 군중 시뮬레이션을 위한 계층적 행동 생성 프레임웍과 장거리 달리기에의 응용 = Hierarchical behavior generation framework for event driven crowd simulation and its application to long distance racelink

오준규; Oh, Jun-Kyu; et al, 한국과학기술원, 2002

11
컨볼루셔널 뉴럴 네트워크를 이용한 사실적인 컴퓨터 그래픽 탐지 = Detecting photorealistic computer graphics using convolutional neural networklink

유인재; 이흥규; et al, 한국과학기술원, 2017

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