Browse "School of Business and Technology Management(기술경영학부)" by Author 권영선

Showing results 16 to 34 of 34

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Paths to Architectural Innovation, Winning experiences with or without Failure: A Behavioral perspective

이경율; 정현주; 권영선, 2019년 한국전략경영학회 춘계학술대회, 한국전략경영학회, 2019-04-13

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Promoting e-collaborative commerce : agile web case study = 중소기업간 전자적 협력 방안에 관한 연구link

Lee, Mi-Sung; 이미성; et al, 한국정보통신대학교, 2003

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Research on the relationship between founder's pre-founding experience and start-up funding amount : the case of Korea = 창업자의 창업 전 경험이 벤처 투자금액에 미치는 영향 연구 : 한국 사례를 중심으로link

Lim, Koungjin; Kwon, Youngsun; et al, 한국과학기술원, 2017

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Research on the relationship between past corporate performance and its product strategy = 과거 기업 성과와 기업의 제품 출시 전략과의 관계에 관한 연구link

Lee, Kyung Yul; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2017

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Research on the relationship between the growth of OTT service market and the change in the structure of the pay-TV market = 온라인 동영상 서비스 시장 성장과 유료 방송 시장 구조 변화에 관한 연구link

Park, Sung Wook; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2019

21
Study about coalition possibilities of internet news media firms = 인터넷 뉴스 미디어 회사들의 연합 가능성에 대한 연구link

Lee, Seungjoo; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2017

22
The role of the loyalty programs : a case study of online shopping malls = 로열티 프로그램의 역할에 관한 온라인 쇼핑몰의 사례연구link

Kim, Mi-Young; 김미영; et al, 한국정보통신대학교, 2003

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(The) impact of variety seeking on enjoyment level during decision making = 의사 결정 과정에서 다양성 추구가 즐거움에 미치는 영향link

Paek, Woohyun; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2021

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(The) importance of real-time interactions on audience satisfaction = 실시간 상호작용성이 수용자 만족도에 미치는 영향 연구: 아프리카TV를 사례로link

Nam, Kyungjin; 남경진; et al, 한국과학기술원, 2016

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What factors make portal sites perform well in Korea?

남경진; 권영선, 정보와 사회, no.27, pp.56 - 78, 2013-12

26
공급망에서 전자적 협력(e-Collaboration) 모델

이정섭; 권영선, 한국SCM학회지, v.3, no.0, pp.11 - 20, 2004-01

27
대학 실시간 온라인 수업에서 학습자의 인지된 성취도와 학습 만족도에 미치는 영향 요인 분석

조미나; 권영선, 대학 교수-학습 연구, v.14, no.4, pp.69 - 105, 2021-12

28
이동통신서비스 수요의 소비자잉여 추정

이덕희; 권영선; 이동희, 정보통신정책연구, v.9, no.2, pp.169 - 195, 2002-12

29
인터넷 개방성: 왜 보호하고 어떻게 보호할 것인가?

권영선, 텔코 저널, v.2, pp.9 - 40, 2014-09

30
인터넷 서비스 분류 및 시장획정에 대한 연구

김성철; 권영선; 남찬기, 한국방송학보, v.27, no.5, pp.7 - 48, 2013-09

31
인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 = A study on the website interface to improve customer satisfaction in the internet shopping mallslink

유재하; Yu, Jae-Ha; et al, 한국정보통신대학교, 2003

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인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 : LGeShop 기업 사례 연구 = A study on the website interface to improve customer satisfaction in the internet shopping mallslink

정세진; Chung, Se-Jin; et al, 한국정보통신대학교, 2004

33
인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 : CJ mall 기업 사례 연구 = A Study on the Website Interface to Improve Customer Satisfaction in the Internet Shopping Mallslink

김은영; Kim, Eun-Young; et al, 한국정보통신대학교, 2003

34
주파수 할당 대가와 소비자 요금과의 관계

권영선; 남찬기; 김범규, 전자파기술, v.17, no.3, pp.43 - 54, 2006-07

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