1 | Study about coalition possibilities of internet news media firms = 인터넷 뉴스 미디어 회사들의 연합 가능성에 대한 연구link Lee, Seungjoo; Kwon, Young Sun; 권영선, 한국과학기술원, 2017 |
2 | (The) roles of strategic orientation, organizational market learning, and organizational capability in firm performance of Korean suppliers = 한국 공급업자들의 기업 성과에 대한 전략적 지향성, 조직적 시장학습, 조직역량의 역할link Sun, Yong Wook; Lee, Euehun; 이의훈, 한국과학기술원, 2017 |
3 | Research on the relationship between past corporate performance and its product strategy = 과거 기업 성과와 기업의 제품 출시 전략과의 관계에 관한 연구link Lee, Kyung Yul; Kwon, Young Sun; 권영선, 한국과학기술원, 2017 |
4 | Impact of individual perception of inclusion on crowdsourcing participation and collaboration = 개인의 포용 인식이 크라우드소싱 참여 및 협업에 미치는 영향link Sirisongkol, Thanyapat; Zo, Hang Jung; 조항정, 한국과학기술원, 2017 |
5 | Why users participate in cryptocurrencies? an exploratory study using self-determination theory = 암호화폐의 참여 동기에 대한 탐색적 연구 : 자기결정성 이론 관점에서link Lee, Sanghun; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2017 |
6 | Excess cash and share repurchase effects = 초과 현금과 자사주 매입의 효과link Kim, Min Jae; Han, Seung Hun; 한승헌, 한국과학기술원, 2017 |
7 | Happiness of creative minds in search of usefulness = 창의성과 행복에 관한 고찰 : 유용성과 친사회적 동기를 중심으로link Lee, Su Sang; Lee, Sujin; 이수진, 한국과학기술원, 2017 |
8 | Preferences for redistribution in a relative effort game and information effects = 상대적 노력 게임에서 재분배 선호도를 결정하는 요인과 정보 효과 분석link Sung, Jun Hyun; Kim, Ji Hee; 김지희, 한국과학기술원, 2017 |
9 | CEO characteristics, R&D investment, and firm performance : evidence from Korea = 최고경영자의 특색, 연구개발 투자, 기업성과의 관계에 대한 연구 : 한국 사례를 중심으로link Mun, Seongjae; Han, Seung Hun; 한승헌, 한국과학기술원, 2017 |
10 | Crowdsourcing motivation and performance : (a) social identity perspective = 크라우드소싱의 동기와 성과: 사회적 정체성 관점에서link Seo, Jeong Hun; Zo, Hang Jung; 조항정, 한국과학기술원, 2017 |