Browse "GCT-Theses_Master(석사논문) " by Author Kim, Won-Joon

Showing results 5 to 11 of 11

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데스티네이션 경쟁력이 컨벤션 개최에 미치는 영향 실증연구 = Empirical research on the impact of destination competitiveness on conventionlink

박수현; Park, Soo-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2012

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사용자 권한부여가 구매에 미치는 영향에 관한 연구 : 스마트폰 게임의 아바타 선택을 중심으로 = The analysis of user empowerment on consumer purchase behavior : Focusing on avatar selection in smartphone gamelink

함정호; Ham, Jung-Ho; et al, 한국과학기술원, 2011

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소셜커머스의 비즈니스 모델과 가격의 비선형성에 대한 연구 = More Discounting Always Better? :An Empirical Analysis of Social Commerce Business Model and Price Nonlinearitylink

임지환; Lim, Ji-Hwan; et al, 한국과학기술원, 2011

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신체감각적 학습을 위한 탠저블 객체 간의 인터랙티비티 모델 연구: 새로운 방식의 BLS 트레이닝 솔루션 적용 = A study on interactivity model for kinesthetic learning using a tangible object: Focused on novel approach of BLS training solutionlink

권예람; Kwon, Ye-Ram; et al, 한국과학기술원, 2014

9
심리적 거리가 소비자의 온라인 구전정보 수용에 미치는 영향 = The effects of psychological distance on consumer response to eWOMlink

이윤진; Lee, Yun-Jin; 김원준; Kim, Won-Joon; et al, 한국과학기술원, 2013

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온라인게임 이용경험이 자기효능감에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on online game experiences and self-efficacy of online game userslink

장예빛; Jang, Yei-Beech; 유승호; Ryu, Seung-Ho; et al, 한국과학기술원, 2007

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지역 소비 불평등과 그 결정요인 :한국 도서시장을 중심으로 = Regional Consumption Inequality and Its Determinants : A Case of Korean Book Consumptionlink

류지원; Ryu, Ji-Won; et al, 한국과학기술원, 2011

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