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1
Efficient modular multi-party fair exchange protocol with ring architecture model for electronic commerce = 전자상거래를 위한 링 구조 기반의 효율적인 다자간 모듈러 공정거래 프로토콜 개발link

Khil, In-Soo; 길인수; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2002

2
Internet advertisement by comparison challenge model = 비교도전 모델에 의한 인터넷 광고link

Lee, Jae-Won; 이재원; Lee, Jae-Kyu; 이재규, 한국과학기술원, 2003

3
(A) study on online auctions in competition with posted-price markets = 고정가격제 시장과 경쟁관계에 있는 온라인 경매에 관한 연구link

Lee, Ho-Mu; 이호무; Ann, Byong-Hun; 안병훈, 한국과학기술원, 2006

4
(The) effect of information satisfaction and relational benefit on consumer's online shopping site commitment = 정보만족과 관계적 혜택이 소비자의 온라인 쇼핑 사이트 몰입에 미치는 영향에 관한 연구link

Park, Chung-Hoon; 박정훈; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2003

5
Analysis of business models and competitive strategies in electronic commerce = 전자상거래에서의 비즈니스 모델과 경쟁 전략에 관한 분석link

Chun, Se-Hak; 천세학; Kim, Jae-Cheol; 김재철, 한국과학기술원, 2002

6
The risk analysis for electronic commerce using case based reasoning = 사례기반 추론을 이용한 전자상거래의 위험분석link

Jung, Chang-Duk; 정창덕; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2001

7
Antecedents of B2C electronic commerce and service success : a theoretical link and extension = 기업과 소비자간 전자상거래 및 서비스 성공요인에 대한 고찰 : 이론적 연결과 확장 중심으로link

Kang, Young-Sik; 강영식; Lee, Hee-seok; 이희석, 한국과학기술원, 2008

8
(The) collective intelligence in e-commerce : the effect of online consumer review on attitude towrad product = 전자상거래에서의 집단지성 : 온라인소비자후기가 제품태도에 미치는 영향link

Lee, Ju-Min; 이주민; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2007

9
Evaluation of internet-based debit payment models : online merchant’s perspective = 인터넷 기반 직불결제 모델의 평가 : 온라인 상인의 관점link

Sung, Ki-Yoon; 성기윤; Lee, Jae-Kyu; 이재규, 한국과학기술원, 2010

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