Results 1-3 of 3 (Search time: 0.005 seconds).
NO | Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date) |
---|---|
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link Cho, Yeong-Bin; 조영빈; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2005 | |
Three essays on customer network-based CRM in high-tech industry and a strategic adoption of knowledge management system from knowledge marketplace perspective = 고객 네트워크를 활용한 고객관계관리와 시장관점의 지식경영시스템의 전략적 도입에 관한 연구link Choi, Ha-Nool; 최하눌; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2005 | |
Improving prediction performance of customer behavior : applied to customer relationship management and credit risk management = 고객행동예측 성과개선에 관한 연구 : 고객관계관리 및 신용위험관리에의 적용link Noh, Hyun-Ju; 노현주; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2005 |
Discover