Showing results 1 to 3 of 3
(A) 3-D rendering system using wavelet transform-based data compression and mesh approximation for very large terrain data = 데이터 압축 및 메쉬 근사 기법을 이용한 대용량 지형 정보 데이터를 위한 3차원 랜더링 시스템에 관한 연구link Yu, Han-Ju; 유한주; et al, 한국과학기술원, 1999 |
Implementation of lifting-based discrete wavelet transform processor using look-ahead scheme = Look-ahead 방식을 이용한 리프팅 이산 웨이브렛 변환 프로세서의 구현link Song, Jin-ook; 송진욱; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Mesh approximation of height fields using wavelet coefficients = Wavelet 계수를 이용한 고도 데이터의 메쉬 근사화에 대한 연구link Kim, Hyung-Cook; 김형국; et al, 한국과학기술원, 1997 |
Discover