Browse "School of Electrical Engineering(전기및전자공학부)" bySubject3D Graphics

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(A) fixed-point 3D graphics library with energy-efficient cache architecture for mobile multimedia systems = 휴대용 멀티미디어 시스템을 위한 고정소수점형 3D 그래픽스 라이브러리의 설계와 캐쉬 구조의 에너지 최적화link

Lee, Min-Wuk; 이민욱; et al, 한국과학기술원, 2005

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(A) multilevel parallel texture cache memory using EML for 3D graphics = EML 을 이용한 3 차원 그래픽스용 다층 병렬 텍스쳐 캐쉬메모리link

Park, Se-Jeong; 박세정; et al, 한국과학기술원, 2002

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(A) multithread expanded VLIW vertex processor with vertex caches = 정점 캐쉬와 다중 쓰레드 확장 VLIW 구조를 가지는 정점 프로세서link

Changhyo Yu; 유창효; et al, 한국과학기술원, 2007

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Adaptive tessellation of PN triangles using minimum-artifact edge linking = 최소 결함 에지 연결을 이용한 PN Triangle의 적응 모자이크 기법link

Choi, Yun-Seok; 최윤석; et al, 한국과학기술원, 2005

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(An) efficient texture cache for programmable vertex shaders = Vertex shader를 지원하기 위한 효과적인 텍스쳐 캐쉬 설계link

Cho, Seung-Hyun; 조승현; et al, 한국과학기술원, 2006

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Design and implementation of fully programmable portable 3D graphics processor with mobile unified shader = Mobile Unified Shader를 이용한 전과정 프로그래머블 휴대 3D 그래픽 프로세서의 설계 및 구현link

Woo, Jeong-Ho; 우정호; et al, 한국과학기술원, 2008

7
Design and implementation of low-power embedded 3D graphics rendering engine for mobile applications using the embedded memory logic technology = Embedded memory logic technology를 이용한 휴대용 기기를 위한 저전력 embedded 3D graphics rendering engine의 설계및 구현link

Woo, Ram-Chan; 우람찬; et al, 한국과학기술원, 2001

8
Design and optimization of geometry acceleration for portable 3D graphics = 휴대용 3D Graphics를 위한 기하 연산 가속기의 설계 및 최적화link

Sohn, Ju-Ho; 손주호; et al, 한국과학기술원, 2003

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