Showing results 1 to 5 of 5
Information asset creation and utilization based on data warehouse and mining under electronic commerce environment = 전자상거래 환경에서의 데이터 웨어하우스와 마이닝에 기반한 정보자산의 생성과 활용link Kim, Tae-Han; 김태한; et al, 한국과학기술원, 2005 |
Knowledge discovery based on enhanced feature handling methods - mixed features and local feature weighting - and their application to CRM = 일반적인 형태의 자료 처리 및 질의 특성에 따른 가중치법의 지능적인 자료 처리 방법에 기반한 지식 추출 과정 및 고객관계관리에의 적용link Park, Jae-Heon; 박재헌; et al, 한국과학기술원, 2003 |
Statistical approaches for secure and clean internet = 안전한 클린 인터넷을 위한 통계적 접근 방법link Lee, Seung-Min; 이승민; et al, 한국과학기술원, 2010 |
Transformation-based community detection from social networks = 소셜 네트워크를 위한 변환 기반 커뮤니티 발견link Lim, Sungsu; 임성수; et al, 한국과학기술원, 2016 |
데이터 마이닝을 이용한 농산물 전자상거래에서의 공급자 및 고객 관계 관리에 관한 연구 = A study on supplier relationship management (SRM) & customer relationship management (CRM) based on data mining in agricultural products electronic commercelink 김태현; Kim, Tae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Discover