Showing results 1 to 5 of 5
Adaptive acceleration-based gesture recognition using meta-cognitive framework = 메타인지 프레임워크를 이용한 적응형 가속도 기반 제스처 인식link Jang, Minsu; 장민수; et al, 한국과학기술원, 2015 |
Editing 3D models on smart devices Kang, Yuna; Kim, Hyungki; Suzuki, Hiromasa; Han, Soon-Hung, COMPUTER-AIDED DESIGN, v.59, pp.229 - 238, 2015-02 |
Motion marking menus: An eyes-free approach to motion input for handheld devices Oakley, Ian; Park, Junseok, INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER STUDIES, v.67, no.6, pp.515 - 532, 2009-06 |
동기화된 로봇 행동 생성을 위한 선형 정서-표정 공간의 감정 경계 = Emotional boundaries in a linear affect-expression space for synchronized robot gesture generationlink 조수훈; Jo, Su-Hun; et al, 한국과학기술원, 2008 |
제스처 인터페이스를 채용한 가상공간 제작 시스템 = Stroke-based user interface for physics-based 3D scene designlink 최지영; Choi, Ji-Young; 원광연; 이광형; et al, 한국과학기술원, 1998 |
Discover