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A study on the strategic framework for successful adoption of the E-marketplace in Korean conventional manufacturing enterprises : focusing on cement industry = 한국 전통제조기업에서의 성공적인 E-marketplace 도입을 위한 전략적 틀에 관한 연구link Shin, Heung-Soon; 신흥순; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
(A) study on online auctions in competition with posted-price markets = 고정가격제 시장과 경쟁관계에 있는 온라인 경매에 관한 연구link Lee, Ho-Mu; 이호무; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Determinants of corporate adoption and diffusion of e-marketplace : internet procurement perspective = 기업의 e마켓플레이스 도입 및 확산에 관한 결정요인 연구 : 인터넷 조달관점link Joo, Young-Beum; 주영범; et al, 한국과학기술원, 2004 |
이마켓플레이스의 마켓메이커의 역할에 관한 연구 : 소비자의 지각된 위험감소전략 관점에서 = A study on the market maker's role in the e-marketplace : a perspecive of reducing the consumer's perceived risklink 이동후; Lee, Dong-Hoo; et al, 한국과학기술원, 2006 |
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