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1
Conjoint analysis on preferences of HRD managers and employees for effective implementation of m-learning: The case of South Korea

Lee, Jung Hwan; Kim, Dong Wook; Zo, Hangjung, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.32, no.4, pp.940 - 948, 2015-11

2
Estimating the potential increase in consumer welfare from the introduction of Super Wi-Fi services in Korea

Hong, Areum; Nam, Chan Gi; Kim, Seong Cheol, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.40, no.10-11, pp.935 - 944, 2016-10

3
N-스크린 환경 하에서 신문사의 통합형 플랫폼에 대한 사용자 지불의사 연구

김대원; 김민성; 양승호; 김성철, 경영과학, v.31, no.4, pp.93 - 106, 2014-12

4
Network Neutrality Debate: an End User’s Perspective

남찬기; 이홍규; 김성철; 김태희, 정보통신정책연구, v.18, no.1, pp.1 - 15, 2011-03

5
What do consumers prefer for music streaming services?: A comparative study between Korea and US

Kim, Jiwhan; Nam, Changi; Ryu, Min Ho, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.41, no.4, pp.263 - 272, 2017-05

6
신규통신서비스 시장진입가격 설정시 기업의사결정 과정 및 활용방안에 관한 연구

전효리; 신용희; 최문기, 한국통신학회논문지B, v.30, no.8, pp.562 - 568, 2005-08

7
제품의 형태속성 선택방법에 관한 연구 : 형태화과정을 위한 컨조인트 분석의 활용을 중심으로 = A study on seledting methods for shape-attributes of products : with emphasis on an application of conjoint analysis in form development processlink

오해춘; Oh, Hai-Choon; et al, 한국과학기술원, 1996

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