Showing results 3 to 7 of 7
Quantification of styling strategies for the management of design = 디자인 경영을 위한 스타일링 전략 정량화link Hyun, Kyung Hoon; 현경훈; et al, 한국과학기술원, 2016 |
균형성과표를 활용한 디자인 전략경영 시스템에 관한 연구 = A study on the strategic design managemnet system utilizing the concept of balanced scorecardlink 제현주; Je, Hyun-Joo; et al, 한국과학기술원, 2000 |
브랜드 내 디자인 전형성과 협업 디자인이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향 이혜승; 강현모; 한민희, 광고학연구, v.20, no.3, pp.97 - 121, 2009-06 |
브랜드 에퀴티 개념을 기반으로 한 디자인 주도형 브랜드 매니지먼트에 관한 연구 = A study on the design driven brand management based on the concept of brand equitylink 최용근; Choi, Yong-Keun; et al, 한국과학기술원, 2000 |
브랜드의 디자인 전형성이 신제품 디자인 선호도 및 브랜드 선호도에 미치는 영향에 대한 연구 = Effects of design prototypicality of a brand on design preference and brand preference of new productslink 이혜승; Lee, Hye-Seung; et al, 한국과학기술원, 2007 |
Discover