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5
Development of a recommender system based on navigational and behavioral patterns of customers in e-commerce sites

Kim, YS; Yum, Bong-Jin; Song, J; Kim, SM, EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS, v.28, pp.381 - 393, 2005-02

6
E-commerce capability and CEO attributes: impacts on export performance

Bouazza, Ilham Ait; Hwang, Yunji; Han, Seung Hun, JOURNAL FOR INTERNATIONAL BUSINESS AND ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT, v.15, no.2, pp.165 - 189, 2023

7
E-commerce security requirement analysis and intrusion detection deployment in ad hoc networks = 전자상거래 보안 요구사항 분석과 ad hoc 네트워크 침입탐지에 관한 연구link

Kim, Hyun-Woo; 김현우; et al, 한국과학기술원, 2006

8
e-commerce: Solution for Enhancing Vietnamese SMEs’ Efficiency and Competitiveness = 베트남 중소기업의 효율성과 경쟁력 향상을 위한 전자상거래 전략 link

Nguyen Nam Phuc; Nguyen Nam P.; et al, 한국과학기술원, 2011

9
Engineered-to-order approach for providing flexibility in e-commerce of mold parts

Mun, Duhwan; Jang, Kwangsub; Han, Soonhung; Kim, Junhwan; Hwang, Ho-Jin, CONCURRENT ENGINEERING-RESEARCH AND APPLICATIONS, v.15, no.4, pp.345 - 355, 2007-12

10
The impact of e-commerce on competition in the retail brokerage industry

Bakos, Y; Lucas, HC; Oh, Wonseok; Simon, G; Viswanathan, S; Weber, BW, INFORMATION SYSTEMS RESEARCH, v.16, no.4, pp.352 - 371, 2005-12

11
결합범주문법을 이용한 한국어 유동양화사 처리 = Computational processing of floating quantifiers in Korean with combinatory categorial grammarlink

이진복; Lee, Jin-Bok; et al, 한국과학기술원, 2001

12
데스크톱 위젯을 중심으로 한 e-commerce 개인화 연구 = Personalization in e-commerce : Case study on desktop widgetlink

유주원; Weon, Yoo-Joo; et al, 한국과학기술원, 2008

13
복수 전자 상거래 사이트 간의 관계 분석을 위한 정보 수집 시스템 설계 및 구현 = Design and implementation of an information acquisition system for analyzing interrelationship across multiple e-commerce siteslink

이현주; Lee, Hyun-Ju; et al, 한국과학기술원, 2002

14
전자결제서비스 이용 사업자 폐업 예측에서 비재무정보 활용을 통한 머신러닝 모델의 정확도 향상에 관한 연구

공현정; 황유진; 박성혁, 지능정보연구, v.29, no.3, pp.361 - 381, 2023-09

15
전자상거래하에서 채널갈등과 닷컴기업의 분할에 관한 연구

천세학; 박성용; 김재철, 상품학연구, v.27, no.2, pp.23 - 31, 2009-06

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