Browse by Subject e-Business

Showing results 1 to 7 of 7

1

e-KM planning on QFD methodology : case of LG eshop = QFD를 활용한 e-KM 모형link

Yang, Yeo-Joo; 양여주; et al, 한국정보통신대학교, 2003

2

Gender differences in consumers perception of online consumer reviews

Bae, Soon-Yong; Lee, Tae-Sikresearcher, ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, v.11, no.2, pp.201 - 214, 2011-05

3

Product type and consumers perception of online consumer reviews

Bae, Soon-Yong; Lee, Tae-Sikresearcher, ELECTRONIC MARKETS, v.21, no.4, pp.255 - 266, 2011-12

4

분석적 계층기법기법을 활용한 e-Business 기업의 초기투자단계 및 성장단계별 평가모형의 개발

최혜진; 한인구researcher; 오경주, ASIA PACIFIC JOURNAL OF INFORMATION SYSTEMS, v.15, no.1, pp.45 - 61, 2005-03

5

성공적인 인터넷무역 거래중개를 위한 새로운 비즈니스모델 구축에 대한 사례연구 : (주)이-트레이더를 중심으로 = A case study on the new business model for the successful internet trade intermediation : a case of e-Trader Co., Ltdlink

이중협; Lee, Joong-Hyup; et al, 한국과학기술원, 2001

6

전통기업의 e-Business 적용에 관한 사례연구 = A case study on e-Business implementation in the traditional manufacturing companylink

박영수; Park, Young-Soo; et al, 한국과학기술원, 2001

7

전통기업의 e-Business 전략에 관한 사례 연구 = A case study on the e-Business strategy for traditional companylink

김양훈; Kim, Yang-Hoon; et al, 한국과학기술원, 2001

Discover

Type

. next

Open Access

Date issued

. next

Subject

. next

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0