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Antecedents of B2C electronic commerce and service success : a theoretical link and extension = 기업과 소비자간 전자상거래 및 서비스 성공요인에 대한 고찰 : 이론적 연결과 확장 중심으로link

Kang, Young-Sik; 강영식; et al, 한국과학기술원, 2008

2
Essays on the user behaviour in the context of emerging devices for mobile computing = 모바일 컴퓨팅의 이머징 디바이스 환경에서의 이용자 행동에 관한 연구link

Ha, Young-Wook; 하영욱; et al, 한국과학기술원, 2014

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Evaluating the Effects of Poorly Performed Product Development Phases on Customer Satisfaction

Borgianni, Y.; Cascini, G.; Rotini, F., 21st CIRP Design Conference, 2011

4
Policy analysis on online game addiction and business analysis on transmedia storytelling : System dynamics and structural equation modeling approach = 온라인 게임 중독에 대한 정책 분석 및 트랜스미디어 스토리텔링에 대한 비즈니스 분석 : 시스템 다이내믹스와 구조방정식모형의 적용link

Park, Bong-Won; 박봉원; et al, 한국과학기술원, 2009

5
The effects of customer satisfaction and switching barrier on customer loyalty in Korean mobile telecommunication services

Kim, MK; Park, MyeongCheol; Jeong, DH, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.28, no.2, pp.145 - 159, 2004-03

6
The impact of switching barriers and customer satisfaction components on actual switching behavior = 고객만족의 선행변수와 전환 장벽이 실제 전환 행동에 미치는 영향link

Cho, In-Jun; 조인준; et al, 한국과학기술원, 2014

7
The influence of bus service satisfaction on university students' mode choice

Shaaban, Khaled; Kim, Inhi, JOURNAL OF ADVANCED TRANSPORTATION, v.50, no.6, pp.935 - 948, 2016-10

8
The priority factor model for customer relationship management system success

Roh, TH; Ahn, CK; Han, Ingoo, EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS, v.28, no.4, pp.641 - 654, 2005-05

9
제조업체의 판매 후 시장활동 : 가전산업을 중심으로 = The aftermatket activities in the manufacturing industry : focused on electronic home appliances industrylink

송재현; Song, Jae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2003

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