Showing results 1 to 4 of 4
Customer churn analysis: Churn determinants and mediation effects of partial defection in the Korean mobile telecommunications service industry Ahn, Jae-Hyeon; Han, Sang-Pil; Lee, Yung-Seop, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.30, no.10-11, pp.552 - 568, 2006 |
Methodologies for formulating business strategies and stakeholder management strategies : Korean healthcare IT business cases = 사업 및 이해관계자 관리를 위한 전략 수립 방법론 : 한국 의료 IT 사례 중심으로link Lim, Geun-Chan; 임근찬; et al, 한국과학기술원, 2005 |
Strategic agent based web system development methodology Lee, Jongwon; Lee, Heeseok, INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY & DECISION MAKING, v.7, pp.309 - 337, 2008-06 |
신규 채널의 시장 진입에 관한 연구: 정책, 시장구조, 사업전략, 시청자 요인을 중심으로 김영주; 정재민, 미디어 경제와 문화, v.11, no.1, pp.120 - 170, 2013-02 |
Discover