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Bridging the Chasm between Design and Marketing: Problems and Solutions in the Integration Between Design and Marketing 임수빈; 주재우; 마틴 린더; 남기영, 한국산학기술학회논문지, v.16, no.2, pp.1026 - 1035, 2015-02 |
Concept-to-concrete cyclone에서 event-driven model의 단점을 보완하기 위한 RTE hybrid model 연구 = A study on RTE hybrid model that makes up for weak points of event-driven model based on concept-to-concrete cyclonelink 김효선; Kim, Hyo-Sun; et al, 한국과학기술원, 2007 |
기술수준, 가격전략, 제품 수명 주기를 고려한 신제품 개발에 관한 연구 = Decision-making on technology, price, and product life cycle (PLC) for optimal product strategylink 박상선; Park, Sang-Sun; et al, 한국과학기술원, 2008 |
신제품개발 프로세스 상에서의 온라인 커뮤니티의 역할과 활용 : 소형디지털기기 제품을 중심으로 = The role of online brand community in new product development : case studies on small digital productslink 김중현; Kim, Joong-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2009 |
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