Browse by Subject Graphics

Showing results 1 to 10 of 10

1
3차원 그래픽을 이용한 자동화 제조 시스템 모델러 개발에 관한 연구 = A study on the development of an AMS modeler using 3D graphicslink

박상철; Park, Sang-Chul; et al, 한국과학기술원, 1996

2
(A) new camera control method preserving view-up vectors = 관측 업벡터를 보존하는 새로운 카메라 조절 기법link

Ha, Hyung-Jin; 하형진; et al, 한국과학기술원, 1996

3
Floating-point geometry processing unit for 3D graphics acceleration = 3차원 그래픽스를 위한 부동 소수점 기하 연산기 설계link

Kwon, Young-Su; 권영수; et al, 한국과학기술원, 1999

4
Game sharing for scalable cloud gaming system = 확장성을 지원하는 클라우드 게임 시스템을 위한 게임 자원 공유 연구link

Seo, Jae-Baek; 서재백; et al, 한국과학기술원, 2013

5
Improved design environment for developing 3D graphics acceleration algorithm = 3차원 그래픽스 가속 알고리즘 개발 환경에 대한 연구link

Lee, In-Ho; 이인호; et al, 한국과학기술원, 2001

6
Parallel proximity computation on heterogeneous computing systems for graphics applications = 그래픽스 응용 프로그램을 위한 이종 연산장치 기반 근접질의 병렬처리 기술link

Kim, Duk-Su; 김덕수; et al, 한국과학기술원, 2014

7
Signal Integrity Design and Analysis of Silicon Interposer for GPU-Memory Channels in High-Bandwidth Memory Interface

Cho, Kyungjun; Kim, Youngwoo; Lee, Hyunsuk; Kim, Heegon; Choi, Sumin; Song, Jinwook; Kim, Subin; et al, IEEE TRANSACTIONS ON COMPONENTS PACKAGING AND MANUFACTURING TECHNOLOGY, v.8, no.9, pp.1658 - 1671, 2018-09

8
가시계층을 이용한 효율적인 워크스루 시스템 = Efficient walkthrough system using visiility layerslink

권범준; Kwon, Bom-Jun; et al, 한국과학기술원, 1996

9
이미지의 단순화 처리에 의한 대화식 패턴 디자인 = Interactive pattern design with image simplification processlink

강형우; Kang, Hyung-Woo; et al, 한국과학기술원, 1996

10
효율적인 가시성 연산을 위한 확장된 광버퍼 = Extened light buffers for efficient visibility operationslink

김자희; Kim, Ja-Hee; et al, 한국과학기술원, 1997

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0