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CRM 환경의 콜센터 상담원 인적특성이 상담원 성과에 미치는 영향에 대한 실증연구 : 국내신용카드사 사례를 중심으로 = An empirical study on the effects of human characteristics of call center agents on job performance in the crm-based call centerlink

최민석; Choi, Min-Suk; et al, 한국과학기술원, 2009

2
Determinants of customer loyalty in the Korean smartphone market: Moderating effects of usage characteristics

Kim, Moon Koo; Wong, Siew Fan; Chang, Younghoon; Park, Jong-Hyun, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.33, no.4, pp.936 - 949, 2016-11

3
Differences between LTE and 3G service customers: Business and policy implications

Jung, Wonsuk; Kwon, Youngsunresearcher, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.32, no.4, pp.667 - 680, 2015-11

4
The effect of attitude and perception on consumer complaint intentions

Kim, Chulmin; Kim, Soung Hieresearcher; Im, Subin; Shin, Changhoon, Journal of Consumer Marketing, v.20, no.4, pp.352 - 371, 2003

5
The role of multidimensional switching barriers on the cognitive and affective satisfaction-loyalty link in mobile communication services: Coupling in moderating effects

Kim, Moon Koo; Park, Myeong-Cheolresearcher; Park, Jong-Hyun; Kim, Jimin; Kim, Eunhye, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.87, pp.212 - 223, 2018-10

6
VIRE: Sailing a blue ocean with value-innovative requirements

Kim, Sang-Soo; In, Hoh Peter; Baik, Jong-Moonresearcher; Kazman, Rick; Han, Kwang-Sin, IEEE SOFTWARE, v.25, no.1, pp.80 - 87, 2008

7
고객 만족도와 고객 충성도의 관계에서 공간 의존성과 공간 변화성에 대한 연구- 유통 산업에 대한 시사점 -

배영한; 유승훈; 강문영researcher, 유통연구, v.21, no.4, pp.1 - 24, 2016-10

8
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

9
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink

홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997

10
전자 산업의 E-서비스품질이 제품 수리 서비스 만족도에 미치는 영향 = The effect of e-service quality on the customer satisfaction in an electronics industrylink

김종선; Kim, Jongsun; et al, 한국과학기술원, 2015

11
종업원-고객-이익 사슬을 위한 효과적인 고용조정 : 사례연구 = Effective employment adjustments for a virtuous employee-customer-profit chain : a case studylink

고광일; Ko, Goang-Ill; et al, 한국과학기술원, 1999

12
품질경영(TQM)의 수준평가와 효과적 추진방안에 관한 연구 : 전자부품회사를 중심으로 = A study on the assessment and the effective implementation of total quality management : an electronic component company caselink

홍재혁; Hong, Jae-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1997

13
품질비용과 조직 및 제품 특성이 품질관련 성과에 미치는 영향 = Effects of quality costs, organizational, and product characteristics on the quality performancelink

최근영; Choi, Keun-Young; et al, 한국과학기술원, 1999

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