Browse by Subject Customer loyalty

Showing results 1 to 6 of 6

1
Determinants of customer loyalty in the Korean smartphone market: Moderating effects of usage characteristics

Kim, Moon Koo; Wong, Siew Fan; Chang, Younghoon; Park, Jong-Hyun, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.33, no.4, pp.936 - 949, 2016-11

2
The role of multidimensional switching barriers on the cognitive and affective satisfaction-loyalty link in mobile communication services: Coupling in moderating effects

Kim, Moon Koo; Park, Myeong-Cheol; Park, Jong-Hyun; Kim, Jimin; Kim, Eunhye, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.87, pp.212 - 223, 2018-10

3
가입형 서비스 고객선택 결정모형 개발과 그 활용 : 초고속인터넷 서비스를 중심으로 = Development of customer choice model in a continuous purchasing setting and its application to the high-speed internet access servicelink

류호철; Ryu, Ho-Chul; et al, 한국과학기술원, 2005

4
고객 만족도와 고객 충성도의 관계에서 공간 의존성과 공간 변화성에 대한 연구- 유통 산업에 대한 시사점 -

배영한; 유승훈; 강문영, 유통연구, v.21, no.4, pp.1 - 24, 2016-10

5
고객충성도를 고려한 고객가치분석에 의한 고객유지전략 : 국내 유선전화시장을 중심으로 = Development of customer retenetion strategies from the lifetime value analysis considering customer loyalty : applications on the domestic landline telephone maketlink

문정용; Moon, Jung-Yong; et al, 한국과학기술원, 1999

6
산업재 시장에서의 통합된 마케팅 DB를 이용한 효과적인 고객과의 관계 관리 : 건설기계 산업을 중심으로 = Effective customer relationship management through an integrated marketing DB in industrial market : applying to the construction machinery industrylink

이익동; Lee, Ik-Dong; et al, 한국과학기술원, 1998

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0